Olimpinės aferos po Seimo sparneliu arba juodoji Olimpinio komiteto nepriklausomybės pusė

STRAIPSNIS, KURĮ ATSISAKĖ PUBLIKUOTI NAUJIENŲ PORTALAS DELFI.LT

***
Ar žinote, kad Lietuvos azartinių lošimų organizatoriai, be kitų įprastų įmonių mokesčių moka specialius jiems taikomus mokesčius? Kad didžiųjų loterijų organizatoriai vietoje kitoms azartinius žaidimus organizuojančioms bendrovėms (teikiančioms bingo, totalizatoriaus ir lažybų paslaugas) taikomų 15 % moka 5 % į valstybės biudžetą, o 8 % privalomai skiria labdarai? Tai yra iš viso sumoka 13 % nuo išplatintų loterijos bilietų vertės, tačiau 8,6 mln. litų vien 2010 m. sumokėti ne į valstybės biudžetą, o skirti labdarai? O ar teko susimąstyti apie tai, kad šios paramos liūto dalis, tai yra 8,2 mln. skirsto viena galinga įmonė (UAB „Olifėja“), aiškiai dominuojanti loterijų versle ir, galima sakyti, besimėgaujanti savo iš esmės monopoline padėtimi? O jeigu prie viso to dar pridėtume faktą, kad galiojantis labdarą ir paramą reglamentuojantis įstatymas leidžia šiuos 8,6 mln. teikti ne tik pinigais, bet ir materialinėmis vertybėmis – padėvėtais automobiliais, kompiuteriais, baldais ir kitokiu gėriu, turėsime labai įdomų vaizdelį…

adminOlimpinės aferos po Seimo sparneliu arba juodoji Olimpinio komiteto nepriklausomybės pusė

Seimo antikorupcijos komisija sprendžia smulkiųjų vežėjų problemas

2012 m. liepos 16 d. Seimo Antikorupcijos komisijos posėdžio metu buvo nagrinėjamas klausimas dėl Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ veiklos. Be pagrindinių korupcinio pobūdžio klausimų, posėdyje dalyvavę Smulkiųjų ir vidutinių vežėjų asociacijos atstovai išsakė problemą dėl fiziniams ir juridiniams asmenims, užsiimantiems vežimo paslaugomis, keliamo reikalavimo registruoti vežėjo buveinę ten, kur ji vykdo savo veiklą. Tuo tarpu kitų įmonių ir …

adminSeimo antikorupcijos komisija sprendžia smulkiųjų vežėjų problemas

Kauno valdžia ne tik neskiria pakankamai lėšų gatvių remontui, bet ir neprašo jų iš Susisiekimo ministerijos

Kaune, šiauriau nuo Šiaurės prospekto esančiame rajone, iki šiol neišasfaltuotos ir netgi pavadinimų neturi kelios gatvelės, iš kurių pagrindinė ir labiausiai naudojama yra gatvė, vedanti nuo Šiaurės prospekto iki pėsčiųjų tilto per Islandijos plentą. Pastarąja gatve Kauno gyventojai naudojasi ir kaip taku iki Kleboniškio šilo. Ja važiuoja ir vaikšto ne tik vietos gyventojai ir kelių aplinkinių mokyklų bei darželių vaikai, …

adminKauno valdžia ne tik neskiria pakankamai lėšų gatvių remontui, bet ir neprašo jų iš Susisiekimo ministerijos